<3

Träffade Jejj i fredags.. hade med mig Charlie (hunden) ! Vi åkte in till stan för att kolla på Pride .. men inte såg vi några bögar lr transor nånstans.. :( Tycker ju om att kolla på folk så lite tur hade vi iaf.. för de va massa underliga människor ute då :) Iaf.. vi gick mest runt i stan och han käkade på BK :) sen gick vi vidare till hans bil och åkte och handlade läsk o godis för att sen glida vidare till honom och kolla filmer jag tagit med mig :) Så vi satt o mös i soffan o gottade oss. Sen blev kl lite mkt och vi höll på decka i soffan så vi gick vidare till sängen o la oss ;) Gick väl in runt 2 lr så men somnade kanske runt 4 :/ haha! trots att vi båda va svin trötta :/ nej men sen kom Lördagen iaf.. min mamma skulle åka till Södertälje för att flyga sån dära Tandem flyg lr va de heter men när Jejj lämnade mig hemma så fick jag höra att de blivigt inställt för att de va för "dåligt väder" ?! Seriöst?! Suck! Nej men så jag mamma, shannon och lilla Nathaniel åkte till Heron City för att käka :)



Efter vi ätit klart lämnade mamma mig hemma.. så jag hoppa in i duschen och fixade mig sen åkte jag till Mörby Centrum för Första ggn i mitt liv :P Stog utanför spärrarna.. och där kom Jejj glidandes i sin bil o plockade upp mig. Så vi åkte till hans polare Theodor och Agge som bor där ute i mega slott typ :) Där va iaf hela gänget på 10 pojkar :P Enda tjejen va ju självklart jag dåra :) hihi! När vi anlände stog all o hoppade typ på en studsmatta och gjorde bakåtvolter och massa twistar och grejer.. såg as ballt ut :) Men dom tröttnade kanske efter 1½ timma haha! Så alla gled in och satte sig.. och garvade och snackade för fulla muggar.. As sköna lirare måste jag säga! :D Men efter ett tag märkte vi att typ ALLA hade gått ut för att elda?! :/ haha.. så sist till kvarn va ju jag Jejj , Jonas o Nico tror jag.. så vi gled ut och satte oss och kollade på deras fina brasa :) va as mysigt...

 

Men efter ett tag så dog den ut....



Så då började jag och Bonko leka med elden.. vilket Kunde slutat i katastrof men lyckligtvis gjorde inte de :)



Med andra ord hade jag skit kul där igår :) Men jag o Jejj åkte väldigt sent till honom.. stack typ runt halv 4 :P
va hos honom vid 4 ... Och somnade straxt efter 5 :P
Nej men idag så blev jag avsläppt som vanligt.. så snällt av honom o köra mig :) när de bara är 4 stationer ifrån med tuben :P

Nej men idag ska jag iaf tvätta vid 7 på kvällen sen får vi se vart vindarna tar mig :)

Nu ska jag iaf gå göra nått annat..
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0