Syster Yster!

Igår fyllde min Älskade lilla syster år! Shannon! Hon blev hela 20 år :) Vi hade en överaskningsfest åt henne på Friday's. Hon blev jätte lycklig när hon såg alla som satt och väntade i hemlighet :)

Efter vi iaf hade varit på Friday's så gick vi ca 100 M till ett ställe precis bakom för att käka dessert och dricka kaffe lr mer alkohol :) Vilket jag gjorde :P Och där satt iaf Shannon och öppnade alla henne pressenter vilket blev en hel del! Hon fick iaf sin Videokamera som hon önskade sig och massa andra fina grejer! Tyckte lite synd om mamma som skulle få bära med sig allt.. haha! Men knatade vi "ungdomar" vidare.. För Tara hade massa planer för hela kvällen.

Men hur som helst blev väl dom flesta fulla och glada och mådde skit bra. Kul som fan va det iaf! ÄLSKAR DIG SHANNON! HOPPAS DU HADE DET UNDERBART IGÅR!




FÖDELSEDAGSBARNET! <3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Tess

Hej gumman o grattis i efterskott! Jag tänkte skicka sms till dig men jag hade inte ditt nummer! Har tappat bort mina 2 senaste telefoner o på den nyaste jag har så hade jag ingens nummer :( Hoppas du hade en super trevlig födelsedag iaf! O hoppas allt är bra med dig!

PUSS KRAM Tessan :)

2009-11-03 @ 23:29:25
URL: http://siikavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0