Sent

Hej hopp... nu är kl strax 3 på natten... vet inte vad jag gör uppe nu. Ska väl lägga mig o kolla på nån film o somna till den lr nått?! :) Blir nog X-men origins Wolverine :) Skit bra! Älskar dom filmerna! Skulle ju till mamma idag och så självklart går man förbi konsum på vägen till hennes jobb, och dom har dom bästa Smör crossanterna :) köpte 2 st.. skit billga är dom oxå, 7,50 st :) bättre än på pressbyrån där dom kostar 14 kr för en vanlig :( När jag kom upp till mamma så gav hon mig lite post som hade kommit till mormors adress och så gav hon mig en hårfön! :D BÄSTA! saknar att föna mitt hår, spec när de är så jävla kallt ute som de blivigt nu! Brrr... sen iaf kilade jag upp till Shannon och gick igenom mitt gamla rum där för att hämta lite fler kläder och hitta mina skärp o arbetsbyxor, vilket jag hittade :) plockade med mig vantar o mina halsdukar i samma veva.

Imon ska jag över till Anna och vi kanske ska sola en snabbis sen senare på kvällen ska jag bjuda mamma på middag om hon inte har för mkt att göra på jobbet. Vet inte ännu vad de blir isånnafall får se vad mamma e sugen på :)

Nu ska jag natta! Puss & Kramkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0