Ordning o reda . .

Äntligen börjar jag få lite ordning i mitt nya rum :) Har äntligen fått bort alla väskor med mina kläder i! Skit skönt. Till och med fixat till min bokhylla och fått upp i stort sätt allt :) Bara lie små skit kvar, men det fixar jag imon. Tänkte åka o sola oxå, så man blir lite brunare o finare inför vinter o min älskade Födelsedag som är om 10 dagar! Alltså den 17 Oktober! :D Då blir man hela 22 år gammal! Ska ut då med familjen och äta på Hjälmaren i Årsta sen ska jag väl ut och supa mig dyng rak lr nått annat .. får se hur kvällen spelar ut sig. Men ta mig fan kul ska jag ha.

Pratade med min älskade och BÄSTASTE vänn idag på msn! Ska träffa henne imon och så kanske hon skulle sova här! Blir skit glad. Har inte umgåtts med henne på över 1 år pga personliga skäl från hennes sida! Men nu ska de fan bli ändring på de tycker jag. Saknat henne så galet mkt! Älskar min lilla Grizzly Björn!!

Sen va mer då?! Jo har fått byta ut min 90 säng mot en 120 av henne jag bor med tills jag lyckas köpa en billig madrass för en 180 säng :) Jag älskar att ha utrymme när jag sover ;)

Nej nu ska jag väl ta mitt arsle och sova i en "normal"are tid?! haha

Sussa sött i nattugglan! Puss & Kramkalas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0