Nedräkning

Har börjat min nedräkning för 1 vecka sedan. Jag fyller nämligen år den 17 Oktober. Så nu är det bara 7 dagar kvar! Ser så mkt fram emot min födelsedag. Jag hoppas verkligen att jag får mobilen jag önskat! W995! <3 Tappade min förra i en parkbrunn på ca 3 meter ner. Den ÄNDA brunnen i hela parken oxå för att vara säker!! Hur fan lyckas man igentligen?? Morr! Men nog om de.. hoppas iaf jag får den mobilen.. För jag vill inte låna K's mobil längre. Den har inte ens blåtand! :(

Nu har jag iaf precis tänt ljus i mitt rum och har både chips med dipp och läsk hära.. Ska lägga mig ner i sängen och glo på film "The Spirit" :) Så jag kommer ha väldigt mysig. Önskar man bara hade en pojk brevid sig som man verkligen tyckte om, bara ligga i hans famn och mysa o kolla film! Underbart!

Håller på att leta efter en present till Shannon oxå... Hon fyller ju år den 30 okt. För jag har reda kirrat än till storesyrran.. bara lill plutten kvar nu... Ska få pengar från arbetsförmedlingen så får se hur mkt jag har råd att lägga ut :) Vill ju ändå ge nått speciellt. Hon fyller ju 20 :D Perfekt. Men fan va tiden går fort alltså. Va hos henne idag, Skulle vara barnvakt åt hennes underbaraste son Nathaniel <3 Han e sjuk och har feber och e lite smått förkyld :( Shannon skulle iväg och fira sin tjejkompis som fyller år idag. Äta middag o sånt tror jag. Så moster fick vara med sonen som absolut inte va social utan bara låg i rummet och sov. Och han ville inte att jag skulle göra han sällskap heller :( Han älskar inte mig nå mer :( Nej då men han blir en sån mamma gris när han e sjuk. Han e så go o rar så!

 E han inte bara för go?

Jahaaa.... ska kolla film nu! Ha så gött! Puss & Kramkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0