Massa

Förlåt... jag vet att jag e skit seg på att uppdatera men har flyttat och sen har vi inte haft internet på nån vecka o så.. men nu ska det bli ändring tänkte jag.. Ska till min kära mor snart och hämta lite post och ge henne pengar som jag lånat! Senare ska jag väl ta mig hem igen och äta gårdagens mat jag lagade :D Gjorde hemmagjord Pannbiff med potatis och gräddsås :D MUMS! va så jävla gott! Så det blir en god middag idag igen!
Blev utskriven från jobbtorg i vårberg i fredags men ska börja i farsta igen nu den 13 okt :) ser fram emot de.. Känner så många där :) Ska bli kul o träffa folket igen.. Skriver nå skit sen när jag e hemma igen.. måste hinna med tunnelbanan nu :) Ha de gött!

Puss o Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0