5 dagar efter.

Då va de 5 dagar sen jag firade min födelsedag. Har bara inte orkat gå in här och skriva sen dess. Men nu är jag här :)

Fick jätte fina saker.. Är skit glad och tacksam för er som gav mig detta.

Fick Mobilen jag ville ha (fast min är blodröd, inte svart som på bilden).. ÖVERLYCKLIG!     Bästa mobilen man kan ha. Har redan hunnit ladda ner 4 filmer och kollat på 2 :) Det är gryyyyyymt bra kvalite på filmerna. och upplösningen äger! Fan när jag varit ute och väntat på bussen har folk till och med hängt över min axel haha... *stolt* ;)

Sen fick jag oxå dom mysigaste bomulls toffel skorna ? vet inte vad man kallar de :P haha! Har på den jämt när jag e hemma.. är så mysiga o klampa runt i . Och av Shannon & David fick jag den BALLASTE bas högtalare till min data.. Grymt bra ljud i dom. Innan hade jag inga högtalare bara sånna som är inbyggda i datan och där hörde man inte ett *smack* ! Så är svin glad för att dom finns :D Älskar dom båda! Av den äldre systern fick jag dom UNDERBARASTE mjukisbyxorna, dom är som "finbyxor" men ändå mjukis. Dom är svin sköna och helt fantastiska :) Jätte glad för dom. Och så fick jag ett 10 pack strumpor.. tro mig det behövs! Jag sliter ju mina med hälsan fan.. dom ryker skit fort så jätte glad över dom oxå :D Tack Tara! Älskar dig!

Av K fick jag den SNYGGGGGGASTE klänningen med ett par thights oxå... hade på mig dom när jag gick ut och firad.. va svin snygg! Alla tyckte om klänningen så hon gjorde ett perfekt köp när hon såg den :)
Och av min älskade Gudmor och hennes karl fick jag en skitfin halsduk och halvfingers vantar :D Och det passade skit bra för mina sånna vantar är i USA! Tack Anders & Ann!

Men igentligen hade jag bara nöjt mig om de bara va mobilen jag hade fått :P hihi

Ska sova nu.. men kan ju försöka fota allt o lägga upp så ni vet vad jag snackar om!
Puss & Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0