12 Oktober

Nu är det bara 5 dagar kvar tills den stora dagen :/ :P haha.
Fan va jag längtar! Vill ha presenter! Älskar presenter!

Imon på Tisdag så fyller min kompis Tezzan 22! Bara 4 dagar äldre än mig :( Suck!
Och så fyller min söta "Kusin" 18 :D Hipphipp hurra! Så hon ska följa med mig ut på min födelsedag har jag bestämt! :D

Fan va less jag blir! Elementet i mitt rum är ur funktion. Lr i hela lägenheten vill säga!
Jag fryser ju fan arslet av mig! Brrr och det är ju typ minus grader ute lr?

Imon/idag ska jag iaf träffa min Sius! Får se om hon hittat nå jobb åt mig :)
Ska bli lite intressant tycker jag. Ska träffa henne kl 13 i Globen!
Sen efter de blir de hem o diska sen kanske jag skulle svänga förbi Shannon o umgås lr nått.
Får se!

Nej nu ska jag kolla film lr nå!
Puss & Kramkalas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0