Tjockis!

Sitter här på den mysiga o sköna soffan och skriver ett inlägg till er! snällt va?
Har precis kollat på "Good Luck Chuck". har haft den filmen sååå länge men den har hackat förut så ville ej kolla igen typ.. men jag tog en chans och stoppa in den i datan och det funkade utan några problem. Måste ju bara säga att den är ju så KLOCKREN!! Käkade massa ostbågar innan och under filmen knaprade jag i mig nästan hela påsen med Tyrkis peber :D Svider lite lätt på tungan nu.. Och självklart dricker jag ju min cola-light oxå :) Så jevla gott!



Sen jag o min syrra kollade länge sen på en annan film jag har "Forgetting Sarah Marshall/Dumpad" den är ju så bra. Men iaf jag Shannon o hennes polare satt o kollade på den. Och efter 1 timma och 18 min säger ju ena snubben " What did you exactly think of my demo? did you get it? did you get it?" Han svarar "ooh no, i was going to listen to that but then i just carryed on with my life" !!! SÅ JÄVLA KLOCKREN!! visst Shannon?

Ajja ska kolla på nån annan film nu! Puss o kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH BÄSTA DELEN I FILMEN FAN VA VI SPOLA TILLBAKA O DOG AV GARV HAHAHAHAH

2009-05-25 @ 02:14:16
Postat av: Joakim

nice film ;)

2009-05-25 @ 02:18:21
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0