Tidig morgon!

Fan gick upp 9.00 och mormor är inte vaken än. Kallt o tråkigt så här tidigt på morgonen. Dricker mitt te och äter macka :) mums! Happ, så idag ska man till arbetsförmedlingen och skriva in sig. Ska väl bli skojj. Sen ska jag vidare till Kungens Kura till Mio och träffa min söta Vän Sarah! Sen ska jag se om jag kan träffa Nanna, avdelningschefen och se om dom har plats att anställa. Praktiserade där förut :) skit kul! Så jag hoppas dom har plats för mig. Efter jag varit där hade jag tänkt ringa min Älskling Belllllla <3 Ville träffa hene igår men hon hade inte tid så idag ska hon fan ha tid för mig haha! Hon va den sista som såg mig innan jag åkte till Usa.. hon kom hem till min syster i hökarängen och sa hejdå till mig nån timma innan vi åkte iväg till Arlanda. Så sööt hon e! Nej men så jag hoppas vi kan träffas idag iaf.. om inte så träffar jag Tessan.. åker med henne till hennes jobb sen vidare hem til henne och sedan går vi ut och kanske tar en drink. Nej nu ska jag göra mig iordning :) Ciaaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0