SVERIGE

Då va man hemma i sverige igen då... Känns skit skönt.. lite annorlunda men okej!
Inte van med att ha åäö pa tangentbordet :P men nu kan ni alla läsa bättre :)

Det va inte så jobbigt att åka plan själv faktiskt.. lättare än jag trodde.
Men det va nära att jag inte ens kom på planet haha...Dom frågade mig om jag hade en grön lapp som man fyller i nar man åker och det hade jag inte sa snubben frågade mig om jag hade fyllt i en när jag kom till usa och jaa det gjorde jag men den har mamma i sverige sa jag haha... Han svarade och sa aa okej du får åka den här gången men nästa gång kommer du få problem om du inte har den med dig... så jag va lättad att jag kom på iaf :) När jag väl sitter på planet sitter de en gammal kärring brevid mig som sov.. och när turbulensen kom vart hon skit rädd och kastade sin dricka på mig så jag blev blöt.. så jag satt med min väska i knät resten av dom 2 timmarna som va kvar.  När jag väl landade i sverige så hade jag problem att hitta min mormor.. sprang runt arlanda med min feta packning :P hittade henne efter 20 min tror jag haha! När jag väl kom utanför min mammas hus så sprang jag upp och såg Nathaniel.. han va sååååå glad att se mig. Han skradde jätte mkt och pussade på mig :D så glad att han kommer ihåg mig! min lilla älskling! Gud va jag har saknat honom..

Här ska jag bjuda på en gaaammmmal bild iaf..


Puss o kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0