Spännande

Har precis klätt på mig och kastat smink i ansiktet och nu sitter man här o väntar på att tiden ska gå lite fortare så man kan åka iväg. Ska träffa Tessan. Ska till hennes jobb och hämta nått som hon hade glömt sen vidare till Globen för jag ska skälla på idioterna som jobbar där att ge mig min medicin! Har ju Adhd, men dom jävlarna verkar inte tycka om mig så ska dit personligen o fråga vafan dom håller på med. Sen efter det ska jag nog fika med en kompis, om han nu ringer :P Annars blir det väl bara att åka med Tessan till Masmo. Hon ska jobb på Max i vårbygård tror jag. 


FYFAN VA JAG FRYSER!! har fan massa kläder på mig, men fryser arslet av mig. What should i do? Klä på mig mer kanske? hahaha!



 Denna blden tog jag i lördags innan utgången med Tessan , Micke o Jonte. Så enjoy!

Puss o kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0