Snart så.

Ringde nyss Psykiatrisk jour och öppenvårdsmottagningen.. Kommer snart få en handläggare, så jag kan höjja min medicin dos. Så happy nu alltså! Sen så håller jag på jagar soc oxå.. haha.. så jag har råd med min medicin och betala hyran hos mommo. Fan hoppas jag får pengar snart.. är så himla fattig just nu och behöver mat pengar! Suck! Nej så efter soc har ringt mig så ska jag möta Jonte i medis och gå till skattevärket och göra en adressändring sen ska vi har film maraton lr nått.. haha!  Ajja får se hur allt löser sig.. hoppas på det bästa iaf! :D


Måste föna mitt hår snart oxå.. lite kyligt i huvet :P
Mina händer är kalla. Ändå är balkongen stängd.
Suck.. ajja.. ska kolla på Gossip Girl nu haha!



Puss o kramkalas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0