Sjuk!

Jaa det började igår.. fick massa kramper i magen och värsta migränen.. så hoppade in i duschen för att vakna till lite. det hjälpte inte! Mådde värre, kändes som om jag behövde spy men det ville jag inte haha! Så hoppade ut och gick och la mig och hoppades på att det skulle gå över med lite sömn.. men icke sa nicke...

Gick upp imorse och hade fan ortfarande ont.. fick reda på att min syster yster oxå hade ont och spytt hela natten.. sen att min mamma oxå börjat få ont i magen :( kanske är en eppidimiiiiiiii....!!!!

jaja nu ska jag fortsätta må dåligt.. puss o kramkalas


Kommentarer
Postat av: Kicki

Svininfluensan.com :)



Nä jag skoja bara! Krya på dig! :)

2009-05-06 @ 21:24:00
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Brandy

Hahahaha.. jag trodde det först :P men tror det är typ en magepidemi som går runt aso..



tack så mkt :D

2009-05-06 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0