Så...

Mickan ringde mig och frågade om jag hade lust och följa med till Medis och gå på en krog som heter "Mest". Självklart sa jag JA! och mötte min sexiga polare i slussen.. så vi knatade till görgatan och gick in på krogen.. fick en grais cider av Lizen som jobbar dära :) Sen bjöd Mickan på en till, skit snäll. fått pegar av sin snubbe :P haha! Nee sen kom Jonte och sa hej och sen knatade han vidare til sitt jobb och drack.. Sen ville Mickan att jag skulle följa med till Upplands Väsby med sin kille och kolla på bilrace.. så vi gick till korvkiosken som ligger i hörnan och då kom Jonte och rökte några cigg med oss. Du vet, Brandy messar o han kommer ;) haha! Respekt! Nej men sen så kom ju Mickans pöjk så vi va på vägen och jag fick ett kissutfall och va tvungen att hoppa ut och sköta mina grejer. hoppade bakom en mur på motorvägen och kissade lite hhaha! skit skönt :P Sen kommer vi upp på en ramp och jag skriker " AKTA IGELKOTTEN!!!!" och det visade sig vara en Macdonalds påse HAHAHA! helt borta aso.. nej men sen vände vi på klacken lr hjulen i det hära läget. Racet va över. Så vi stack till Älvsjö Macdonalds och mötte Richard aka branten. Drev runt lite med honom sen så körde Putte o Mickan hem mig. Körde hela vägen till min dörr. Skit snällt.. saknades bara den röda mattan ;) ahhhahaha! Nej så imon kanske jag ska träffa C! :D Happy happy! Men nu e kl mkt så ska v'äl gå och sova lite nu tänkte jag! :D



Gammal krog bild från Toxic!
Jag och Tobias!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0