Mitt nya hem....

Är hos min mormor i Skärholmen. Börjar känna mig lite hemma nu, när alla mina saker är här. Börjar oxå få lite ordning i rummet nu, saknas bara att sätta in mina kläder i garderoben och fylla hyllorna i rumme :) Så jag och mormor åkte till willys nyss i Heron city och handlade massa små mat och skit som jag vill ha haha,,, köpte 3 jävla pålägg till mina knäcke-mackor... Bästa o äta och dricka te :D Min o Shannons grej lixom!! Hehe! Och Nathaniel är hos sin pappa i alby och mamma o shannon ska hämta honom och komma hit till lilla mig så jag får mysa o leka med han en massa :D

Och min mormor har ju 5 katter och en hund.. så det är omöjligt att ha svarta kläder :( Märkte det på min tröja jag hade på mig igå.. den ser ju nästan vit ut nu efter allt katthår som e på hahaha!

Nej ni, nu ska jag ut med hunden..

Puss o Kramkalas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0