Love you!

Idag så kom Mamma o Tara hit och käkade mat.. vi grillade hamburgare och friterade pommes :D Trodde Shannon skulle komma men det gjorde hon inte... Efter vi hade käkat klart o så ringer Claudio (Nathaniels pappa) och säger att han ska komma o lämna Nathaniel... så jag blev skiiiiiit glad.. saknat honom som fan.. Så han kommer hit och när han fick syn på mig ute på gården så sprang han fram till mig och gav mig en kram :D När vi kommer in så tar Nath pommes och går och matar alla inklusive hunden haha.. så han tog upp en pomme och delade den och gav den andra halvan till mig. Så himla sööt.. han e så genirös!! Sen efter vi käkat klart alla pommes så börjar vi att leka lite.. jag satte mig på huk och Nath kom fram o puttade mig på backen och garvade som bara den.. Så hjälpte han mig upp och så putta han ner mig igen sen hoppa han på mig oxå.. han tyckte väl det såg roligt ut när jag föll :P så vi hade jätte roligt :D Han vet att det är moster Brandy som alltid leker med honom och har jätte skojj. 

Här bjuder jag på en 2 årig gammal bild :D
Sommar och sitter i Gullmarsplan :D





Puss o Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0