Jasså du...

Då sitter man här hemma hos mamma. Hon är självklart inte hemma, jobbnarkoman! Nej men jag o mormor kom hit och jag dök in i mitt gammla rum och började rota och gräva efter mina grejer. Rummet jag en gång hade är som ett förråd nu. Fullt av skit överallt, bara massa flyttkartonger och kläder och allt annat man kan tänka sig är inne i de rummet. Så jag masa in där och hittade min pärm fullt med mina nordea papper och papper från försäkringskassan och alla andra viktiga papper man kan behöva lr så. Sen gick jag igenom alla kartonger för att hitta MIN! Always at the last place you look huh?! hopp så va de.. men fan jag hitta den iaf. Så nu e jag happy. Nu har jag My Stuff igen. Liten lättnad. Plocka med mig min morgonrock och lite annat smått och gott. Ska väl kanske ta med mig mina 2 dvd hyllor oxå.. har ju så jävla mkt filmer! Pust. Nee älskar ju dom! haha.. film narkoman e man ju.. Skit bra! Nej nu så ska jag väl ta mig ett litet bloss och kolla på när mormor lagar maten hära. Ska väl bli kul o se.. kanske man lär sig ett och annat från henne. Hon är ju typ ett proffs i köket.. Me looooove nannas food!!

Puss o kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0