hojhoj

Det var ett tag sen jag skrev nu. Och ärligt så har det inte hänt så mkt. Åkte till min arbetsförmedling i onsdags och mötte Mickan. Satte oss på vårt lilla "möte" och efter de va slut sa jag till tanten att jag kanske inte kommer nästa vecka pga att mitt åkkort tar slut på fredag och fittan säger att det är ingen anledning. Som om hon tror på fullaste att jag ska knata från vårberg till globen lr? ALDRIG! Jag är inte lat men seriöst det är liiiiiite långt hahaha... Kanske kan få nån att köra mig lr nått?! JUSTE nu kom jag på... jag körde BMW i måndags.. Med sport motor o grejer.. gick skiiiit fort :D Han som äger bilen tyckte jag va bra och han tyckte om ideen om att ha en chafför :D Han kallade mig för "Transporter", då kan ni nästan tänka er hur jag körde? haha :D Fan älska den bilen.. va skit skön att köra och man kände sig verkligen hemma i den lr vad man ska säga! Så hoppas jag får köra den igen alltså.

Nu har man iaf druckit  upp sitt te och väntar på ett samtal från Elin. Vi skulle mötas idag och glida runt inne i stan.. Har inte sett henne sen vi bråkade uppe i Kiruna för 2 år sen. Men past is past lr? Man kan ju inte vara hur långsint som helst?! Som jag dåra har en tendens att vara ;P haha..

Nej så nu ska jag gå fixa till mig lite så jag ser lite presentabel ut och sen ringa plutten o se om vi ska mötas!

Puss o Kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0