Helgen

Jag åkte till Mio och hälsade på Sarah i Fredags. Det va så himla trevligt och roligt att träffa henne igen. Har saknat henne. Så jag kom dit och hon va jätte glad att träffa mig. Hon hade lunch vid 13.00 så vi gick och funderade på vad vi skulle äta, så kom jag med förslaget att äta på pizzahut! Men hade bara 50 kr och det kostade 75 så Sarah sa att hon kunde bjuda på 35 kr. Vart skit glad och tacksam. Så vi gick in och mumsade pizza buff'é. Efter det så hade hon massa jobb att göra så hon va jätte koncentrerad på sina lampor. Så jag ringde Shannon men hon svarade inte :( Så då ringde jag mamma och fråga vart hon var.. och mamma sa att hon höll på rensa rummet hemma och att jag inte skulle störa henne. Men då kom jag på en jätte bra ide. Om hon har så mkt att göra så kan ju jag gå till dagiset och hämta hennes son :) Så slipper hon oroa sig över det. Och det gick jätte bra så Shannon ringde dagiset och sa att moster Brandy tänkte hämta Nathaniel. Så jag kom dit och han va helt inne i sin egen värld. Sen fick han syn på en boll i parken och ville ha den men det gick ju inte för sig. Så jag tog han till kiosken och skulle köpa dricka till honom och mig, Så står vi där i kön och Nathaniel får syn på en godis han ville ha så han sträcker sig efter den och jag sa "ajja bajja inte ta den" och då jevlar började han störtböla. Han vart jätte sur på mig för att han inte fick den och han sa hela tiden "MINA MINA" men det var ju inte hans. Så han fick sin mer dricka av mig men han ville inte dricka den om han inte satt i vagnen. Så då stoppa jag lillen i vagnen och gav honom sin mer dricka och då va han glad och tyst och satt där belåten och drack sin dricka :) När vi kom hem så lekte vi en massa. Hade jätte skojj. Senare mot kvällen deckade jag i soffan, va helt utslagen, gick ju upp så tidigt ju :P Så jag nannade i soffan den natten.

Morgonen därpå så kommer lillen in i vardagsrummet och tjuter på mig och vill att jag ska gå upp kl 07.20 haha :O Så jag följer efter honom och det han ville med mig var att jag skulle lyfta upp honom i sängen brevid hans mamma :) Så söööt! Så jag lyfte upp honom och han mös sig in hos syrran och vinkade åt mig typ att han var okej så nu kunde jag gå :P Happ, så jag gick och la mig igen... Sen hörde jag hans tjutande igen runt 9 tiden, men denna gång ville han att jag skulle följa med honom in i köket och när jag står i köket med honom så säger han samtidigt som han pekar upp "Banan". Okej så jag skalar en banan och ger honom den. Nu är han jätte lycklig. Så han går in i sin mammas rum och stojjar o stökar och leker och härjar. Sen gick Shannon upp från sin sköna dröm och gjorde mig och Nathaniel sällskap. Vi satt i vardagsrummet och kollade på barn program. Shannon kunde varenda visa från alla olika program som poppade upp HAHAHA! Skit gulligt, märks att dom kollar mkt på dom :P Tiden gick och då var det dags att åka till Tessan, men innan det så frågade jag mamma om vi kunde åka och äta nån stans.. Hennes genialla plan var MCDONALDS! haha, så vi åkte dit och krubbade lite sen så körde dom mig hela vägen hem till Tessan. Kom upp till henne och satt och kollade lite tv sen fixade vi oss, vi hade lite planer för kvällen vettu. Vi skulle möta upp Micke och gå in på Kvarnen och träffa Jonte. Så vi åkte dit och gick in och roade oss.. Vi satt där i ca 6 timmar! HAHAHA... Brandy va ju DYNGRAK på allvar. Hade druckigt lite väl mkt cider, och jag kan ju inte min gräns så det var nog liiiiiiite för många tror jag haha. Men jag spydde faktiskt inte. Duktig flicka lr hur? Nej så efter vi gick därifrån så taggade alla vi hem till Jonte på "efterkrök" Jag o Jonte va ju helt störda, jag gjorde massa krokben på honom och han lyfte upp mig upp o ner på hans axel, sen va jag tvungen att gå på tossi så jag gick in på MC och Jonte skulle visst oxå pissa lite granna så vi båda gick in på toan och jag tog toaletten och han tog handfatet! HAHA! va ju jätte trevligt :P Och det va jag som var tvungen att betala 5an för att komma in haha... Nej så tillslut kom vi ju upp till hans crib lixom och softade och drack och blossa massa cigaretter. Sen så stack ju Tessan och Kalle hem.. så Jag, Micke, Robin och Jonte va kvar.. men lilla jag dåra deckade på soffan sen kommer Ponte och ska klämma sig bakom mig i soffan, jaha hur skulle detta gå då? Slutade med att jag föll på golvet för han tog ju upp hela soffan för sig själv. Hade ont i huvudet för att legat stilla på samma sätt hela natten så jag tog mitt pick o pack och stack hem till mamma runt 8 på morgonen idag.

Kom fram till dören och knackade på. Shannon öppnade dörren och lät mig komma in.. sa hej till Nathaniel och gick och la mig i soffan och deckade på bums. Sov till 10, Nathaniel ryckte i mina kläder och ville säga hej och ge mig en puss. Sen fick jag sova igen :) Sen väckte han mig runt 12 igen och då lekte vi lite så jag gick upp då fixade mitt te käkade en macka och va helt sluuut i kroppen. Efter min ljuva frukost så lekte jag mera med lill knasen sen kom hans pappa och hämtade honom.. han gav mig en kram och en puss och sen vinkade han till oss alla och sa "byebye"  Så nu va min älskling borta, vafan skulle man göra dåra? Mamma sa att hon o Shannon skulle till min andra syster Tara och jag hakade på.. Medans Tara o Shannon solade gick jag o mamma runt i Högdalen och kollade runt. Sen från ingenstans började det regna :( Väldigt trist. Men men... vi åkte vidare hem till Tara sen och mamma och hon började städa mitt i alltihop. Och Shannon gick i Taras jeans låda o letade efter ett par byxor att låna :) haha Såg skit skojj ut :P Nej sen åkte vi iaf hem till mamma igen och jag låg deckad yttligare igen på soffan. Sen palla jag inte mer och åkte med Shannon på bussen och stack hem till Skärholmen. Så nu sitter jag och skriver detta långa brev som ingen kommer läsa för nöjets skull :)

Ska väl duscha snart och sen sova igen! haha.. Pusss


Kommentarer
Postat av: Sarina

hehe! Jo då jag läste ;) ...

2009-05-11 @ 19:16:46
Postat av: brandy

haha.. fan va bra :P trodde ingen skulle läsa :)

2009-05-11 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0