Hel tokigt

Förlåt för min dåliga uppdatering men det har hänt så mkt.. umgåtts med massa roliga människor dom senaste dagarna :) Körde en växelbil för några dagar sen.. hahaha det gick fan inte bra.. Kom inte ens in i 2an haha! så jag tror jag håller mig till Automat :) Jag o Sofia har börjat umgås en massa nu, skit kul. Vi har alltid så roligt tillsammans.. Och hon visade en låt till mig som jag har blivigt helt besatt i... Gå in på youtube och sök efter "Ras Cricket - polisen slår" DEN E SÅ BRAAAA!!!!! och sen kan ni kolla upp samma grupp med låten "skin" jätte gullig låt. Verkligen. Nej så i orsdags så åkte jag o mötte C och han hade massa polare och sin far dära.. Vi spelade biljard i zinken.. Sen åkte jag o C o J vidare hem till C. Åkte taxi faktiskt.. lite onödigt.. dom bor ju så nära. Nej så J gick hem och la sig och jag o C gick hem till honom o skojjade. Gick upp runt 11 dagen efter.. så jag o C o J o R hahaha massa bokstäver, men vi gick runt på en promenad sen va jag o J tvungen att åka, han skulle äta och jag skulle till Tessan som jobbar på Max i sickla. Kom dit och fick en hamburgare, pommes och en läsk för hela 10 kr :) hehe,.. bra köp va? Nej så hon slutade vid 2 sen åkte vi till hennes andra jobb i MÄRSTA!!!! babysim, vettu. Kom dit och lilla jag somnade på bordet Va skit trött. C hade ju snarkat hela naten så fick inte så mkt sömn. Men efter det va klart nån timma senare så stack vi till Bolaget i san och tessan bjöd på nån cider och på donken... Skit snällt. Har ju så dåligt med pengar för tillfället :( Nej iaf så vi åkte hem till henne och käkade donken mat och drack lite.. Sen gick jag o deckade i hennes underbara säng. Fan va skönt det va o sova. Va ju helt utsliten. Sen på morgonen så gick vi o handlade en varsin pizza som hon bjöd på oxå :O Fan vilken underbar vän man har. Fan när jag får pengar måste jag ta ut henne på en dyr middag tycker jag! Så efter det solade vi lite på hennes balkong och sen skulle hon jobba igen. Åkte hem och bytte kläder sen åkte jag o mötte Jonathan, Musti, Runken o Såsen :P Vi gick o spelade Bowling i gullmarsplan. Som jonte bjöd på :O Fan va alla bjuder har inte råd med det hära hahaha! Jag kom iaf 3a.. ganska bra eftersom jag inte spelat på 5-6 år :) Så vi stack till kvarnen efter det och han bjöd på ännu mer dricka och så delade vi på nå lammat :) skit gott :) Sen fick jonte för sig att vi skulle rymma ifrån alla. Så han hämtade min väska o jacka och så stack vi till Stureplan :/ HAHA! Skulle gå in på Laroj men fittorna tyckte inte om mina skor!!!! GYMPADOJJOR! Så jag fick inte komma in på grund av dom.. hehe patetiskt va? Nej så vi gick in i nått tält i mitten på Stureplan och fan va den grisen köpte drinkar som jag inte tyckte om. Dricker ju bara cider. Han köpte en 6a redbull och Jack daniels... BLÄÄÄÄÄ!! va ju inte ens drickbart alltså! Men vi fick tag på 3 cider som han köpte och jag svepte i mig. Skit gott :D Men sen så ledsnade vi på stället och satte oss i Östermalms tunnelbane station på nån grej man kunde sitta på. Där satt vi o hade skit skojj. Han tog min ring o skulle fria. Han sa " eyooo brorsan grejen är så här" hahahaha började ju rå garva.. skit skojj... "jag vill gifta mig med dig" sen satte han på ringen hahaha. skit kul :P Så nu e jag förlovad :/ hahahaha! nee e så singel man kan bli. Jävla C alltså. Nej men sen så hoppa vi på tuben och Lino en gammal gammal polare skulle hopa på samma tub vid Slussen.. så när jonte fick syn på honom så stack han skit fort.. haha. Tyckte väl han va läskig lr nå? Kom iaf hem välbehållen... o fuller va jag inte heller konstigt nog.. så mkt som jag hade druckigt. Men käkade ju iofs 2 ggr :) kanske därför hehe! Men nu sitter jag här.. har precis solat lite på ute terassen, skit skönt.. Och nu ska jag gå göra lite kyckling nudlar :D MUMS!

puss o kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0