Dagen.

Dagen började väldigt bra tycker jag, förutom att jag försov mig. Skulle åka till min mammas jobb och skriva ut mitt cv och då sa mormor att hon kunde köra. Så när vi kommer ut säger hon.. skaru backa ut lr? vart helt chokad o glad! Hoppa in i bilen.. backa ut och fick köra hela vägen dit :) Skit happy! När vi komer dit va jag så välkommen av alla mammas kollegor :) Alla vet ju vem Brandy är hahaha! Sen efter vi va klara där så kör mormor upp mig till mammas lägenhet så jag kan hämta min hall-spegel och lite annat smått och gott! Sen åker vi hem och softar lite..

Sen hade jag tråkigt o messade min goda vänn Sofia aka Blocko. Hon kommer och hämtar mig utanför dörren haha.. åker vidare til en annan polare och softar hos henne lite och snackar en massa. Sen efter mkt om och men så sticker vi hem till Sofia och lyssnar massa musik och tar igen gammal tid vi missat. Hade skit trevligt. Verkligen saknat alla polare man har.. Typ sist jag va hos blocko så hade jag min piercing i läppen och får för mig att göra en bakåtvolt i hennes pool hon har på baksidan.. klantig som jag är så slår jag lös ena tanden med piercing brickan.. så jag kunde inte käka deras underbara middag som dom grilla :( Men tanden mår lite bättre om ni undrar hahaha! ,)

Nej så imon ska man kanske om man har tid träffa en gammal klasskompis som heter Evelina! Så jävla go o rar!
Vi hade så himla kul i plugget aso... Saknar den blonda flickan! Och hon liknar nästan fan Carolina gynning hehe.
Nej nu ska jag ta ett glas cola-light och käka lite ostbågar :D



Seeeyaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0