Dagen va underbar!!

Vaknade ganska sent idag. Pratade med Marie på datan i ca 1½ timma. Hon mår bra iaf, saknar henne faktiskt väldigt mkt! Men iaf, efter vi pratat så hoppar jag in i duschen och sen fixar mig då ringer Claudio (Nathaniels pappa) och säger : "Hej jag är i Skärholmen nu ska du komma och hämta Nathaniel då?" Fattade ingenting, visste inte ens att jag skulle passa honom. Men det va en jävla fin överaskning =D Så jag går mot Skärholmen och möter dom, och självklart va han glad över att se mig, hehe! Så vi alla 3 åker på tunnelbanan, jag o Nathaniel hoppar av i Liljehomen och går mot lilla mini sjön "trekanten". Så han och jag går runt och får syn på massa ankor och fåglar och hundar o fiskar o svanar :P massa intressanta grejer vettu! Så när vi gått kanske 3/4 runt sjön så stötte vi då på svanarna. 2 jätte stora! Om man tänker på Nathaniels storlek ;) Så jag höll i honom och gick ganska nära för jag ville att N skulle se hur stor o fin den var. Men svan idioten började typ hosta o kräsa mot oss. Så vi backade och kastade lite gräs på den istället haha! Sen så gick vi vidare och såg flera ankor och måsar som älsklingen började jaga. Han hade jätte kul och så gick han runt och kallade mig mamma :) HAHAH! fett synd för Shannon (den riktiga mamman) haha! Men jag bara tackade och tog emot :) Sen så gick han och jag mot fruktparken och lekte.. vi kröp in i ett päron och snurrade inne i ett äpple och i en jordgubbe och åkte banan ruschelkana :D och så gungade vi på ett körsbär och på en apelsin :D och juste sen klättrade vi in i en MELON ;) Han va så underbar, gnälde ingenting och va bara allmänt happy ! Skit skön dag, + att det va ju jätte fint och varmt väder. Så det va ju perfekt :) Sen efter jag varit med honom i ca 3 timmar så kom shannon till parken och då gick vi upp på Mcdonalds så lillen kunde äta lite. Sen åkte vi vidare hem till henne och lekte och tog det lite lungt. Det va typ min perfekta dag! :D Här bjuder jag på några söta bilder på Nathaniel .

          

     

Puss och kramkalas!


Kommentarer
Postat av: "den riktiga mamman" hahahhaha

Naaw va fint inlägg :) och tack så mycket för att du kunde va me han när jag va på utbildningen sötnos! lövilöv long time ;)

2009-05-30 @ 16:01:00
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0