BÄSTA!!

Mamma skickade ett mess om att hon hade lagt in 1000 kr till mitt konto så jag kan köpa ett åkkort eftersom mitt gick ut. Så jag skulle upp till ica och skulle handla nudlar och dricka.. påvägen upp så hittar jag till min stora överaskning en HUNDRALAPP!!! Skit glad blev jag :D så jag gick upp och handlade 10 pack kyckling nudlar och 1 påskmust :D 1 cola-light och sen cigg :) Sen kom jag hem och berättade om mina mysiga nyheter sen gick jag ut med Charlie och han vart jätte trött efter jag va klar med honom :) Så nu hller jag och mormor på att grilla Flintastek och potatisgratäng :D MUMS .... kittlar döds skönt i kistan! :D Ska ta mig ett glas påskmust nu :D tjingelling !

Puss och kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0