Underbart!

Jag, Marie, Teresa, Anna och Melvin va precis inne och halsade pa Richard. Allt gick jatte bra, han sover for tillfallet men han mar bra! Tyckte det var jatte laskigt att se honom ligga dar o vara sa hjalp los. Men Marie ar lattad att allt gick som det skulle. Sa nu sitter vi i vantrummet och vantar pa att han ska vakna upp sa vi kan ga in igen och se honom o prata med honom nar han e vaken. Vi ska ga in kl 5 sa alltsa om 1 timma o 30 min. Hoppas han har vaknat tills dess!




Senare ikvall sa ska jag o Melvin ga pa bio och kolla pa Grand Torino med Clint Eastwood. Alla sager att den filmen ar jatte bra sa jag ser fram emot de! Ska bli kul o se!

Kommentarer
Postat av: Martin

Visste att det skulle gå bra :)



Ja gran torino är riktigt bra! den rekomenderas starkt!

2009-03-10 @ 22:22:37
Postat av: Kung Jonas

Yepp har den på datorn, ska väl se den snart också :)

2009-03-12 @ 00:19:51
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du mår bra

Kram :)

2009-03-12 @ 00:23:22
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0