Lalala

Hej alla.. sorry for min daliga uppdatering.. men jag ar fortfarande skit sjuk.. har typ inflensa lr natt.. feber, mega hosta och varsta forkylningen och migran konstant. Slog mitt personliga rekord for 2 natter sen.. gick och la mig 11 pa kvallen och gick upp 5 pa dan dagen efter.. sov alltsa i hela 18 timmar :O va helt utslagen. Och marie mar oxo piss... hon har fatt en sprackt trummhinna, bloder ur orat, hostar blod och snyter blod.. vi bada mar inge bra alls.. hoppas bara att inte jag borjar hosta blod lr sa.. blaa!


Da ar man i South Carolina nu.. ca 3o amerikanska mil tills vi ar i Georgia.. och ar hemma i Okeechobee om 61/2 timma ... BORING! joo Lagger nog in bilderna imon eftersom vi kommer komma hem runt 1 tiden pa natten sa da blir det nanna tid :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0