Korkort!

Hej hej.. forlat for min daliga uppdatering.  Okej sa for 1 vecka sen sa tog jag 4 timmars kursen man maste ta om man ska soka for korkort, och det testet handla om Alkohol och droger. Man kunde ha 32 av 40 ratt for att klara sig.. jag fick PRECIS 32!! haha Snacka om tur lr hur? :)

Sen i Fredags sa hade jag mitt teori prov och min Uppkorning. Forsta delen av Teori provet fick man ha 15 av 20 ratt for att klara sig och Sjalvklart fick jag 15 pa forsta delen HAHA! sen den andra delen fick man oxo ha 15 av 20 ratt for att klara sig och dar fick jag 20 RATT :D tack o lov! Sa jag klarade Teori provet ganska bra tycker jag :D

Sen var det dags for min uppkorning.. korde upp i Melvins Grona Dodge Ram bil :P Jag klarade att backa ut fran vart bilen var parkerad.. och sen klarade jag av att ta order fran tanten som akte med mig :P och sa klarade jag utan problem att gora min 3 punktsvandning .. Jag klarade oxo av att blinka hela tiden och folja hastigheten.. och till sist sa klarade jag av att parkera den stora bilen mellan 4 koner och backa ut utan att nudda dom :D SA JAG KLARADE MIG!!!!!!!

JAG HAR NU KORKORT!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeee :D

Och nu sa later Marie o Melvin mig kora dom overallt :D haha! det ar skit roligt att kora runt 2 vuxna manniskor :D

Puss o kram pa er alla!

Kommentarer
Postat av: Tara

grattis till körkortet!! =)

2009-04-08 @ 23:43:59
Postat av: Brandy

Tack sa mkt! :D

2009-04-08 @ 23:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0