Kanner mig sa valkommen!

Hej alla. Igar akte vi fran New York, Melvin vackte mig kl 7.30 !! Och ni som kanner mig, jag gar inte upp sa tidigt.. jag gar upp runt 11-12 tiden JAMT! Iaf.. sa vi packade ihop alla vara grejer och "hit the road" som alla sager. Sa lang trakigt till en borjan tills vi kom in i West Virginia och akte over Appalachian bergen.. Det va skit fint, sag oxo massa Hjortar sa jag borjade rakna alla sa jag skulle ha nagot att gora.. kom upp till hela 219 HJORTAR!! Det ni! Inte lite va? haha! Sen helt plotsligt sa vart det varsta mega kon. Sa Marie satte pa sin lastbils grejsimojs och lyssnade for o se vad som hade hant.. det visade sig att det var en bil som brann upp.. da menar jag helt o hallet! det va inget kvar av bilen typ... satt i kon i ca 45 min! Skit boring.


Iaf vi var pa vag till Maries dotter som bor i Kentucky. Sa nar vi antligen kom fram sa gav jag henne en kram och sa, kul o traffas igen, det va inte igar. Hon klappa mig pa ryggen och gick darifran! VA FAN HAR JAG GJORT???  Kanner mig sa himla valkommen hos henne. Sen imorse nar jag vaknade sa sa jag "god morgon" hon kollade pa mig och vande sig om o gick! Seriost.. vad har jag gjort henne? Well.. piss pa henne da! Pallar inte med sanna manniskor!


Sen sa trodde jag att bara Shannon kunde smitta ner mig och gora mig sjuk, men det visade sig att Marie oxokunde gora mig sjuk.. sa nu ar jag fett forkyld och har varsta hostan och ar helt groggy hela tiden.. Mar verkligen inte bra. Vill hem till Okeechobee NU!!


Stoppar in bilder pa lite berg och hjortar senare.. ska ga vila lite nu! Ciaaaooo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0