Brrr!

Hej hopp! Igar efter jag vaknade akte vi till Sjukhuset for att halsa pa Richard. Han mar jatte bra o ser jatte bra ut. Maries Mamma Anna sa till och med till mig att han ser battre ut nu an vad han gjorde innan han akte in till sjukan! Haha! Nar vi kom in till honom sa hade han fatt en hjartformad kudde som han maste halla emot sin brostkorg nar han hostar sa inte metalltraden lossnar runt hans revben. Iaf Marie och Anna skrev pa den och dom ville att jag skulle skriva nagot.. visste inte vad jag skulle skriva sa det slutade med att jag skrev " Hope you get better soon so you can play football, Love Brandy " Gulligt va? hehe. Han alskar o spela Amerikansk fotboll (Rugby). Efter vi var dar sa akte vi runt i olika affarer och handlade lite. Hittade svenska knackebrod :D skit gott! Och det va sa kallt igar oxo, det blaste som fan och snoade till och fran plus lite regn har o dar. Var val runt minus 2 lr nagot. Brrr!



Sa nu ska vi aka till Sjukan igen och halsa pa o saga hej igen. Men idag aker jag, Marie, Anna, Melvin o Louise ( Maries syster ) Sen efter det ska vi aka o handla IGEN! haha! Sa vi hors nog senare! Puss o Kram pa er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0