Sorry

Aso har inte setat vid en data på över 1 vecka.. så förlåt för den extremt dåliga uppdaterigen. Men har hänt ganska mkt.. kan ta upp några grejer :) Fick mina skattepengar :) stack direkt till Apoteket och hämta ut mina 90 tabbletter av Ritalin :D Så nu för tiden mår jag superbra :) Förstår inte hur mkt medicin kan hjälpa en människa igentligen. Helt underbart. Har varit på sov oxå.. så snart hoppas man att man får in lite pengar på kontot så man kan betala hyran och köpa RIKTIG mat.. har käkat kyckling nudlar sen jag kom hem från usa!!!!! alltså 1½ månad! Driver inte.. så less nu... har inte råd med nån annan mat..Katastrof!

Va på bio med Jonathan, vi kollade på BAKSMÄLLAN ...... BÄSTA FILMEN.. innom komedi.. så tro mina ord, gå och se den.. Garvade fan arslet av mig, grät av garv 3 gg :D haha! Sån jävla klockren film må jag säga. Sen taggade vi vidare till Tessan och gick ut.. Åkte till nivå 22 :O HAHAHAHA.... vart ju lite MKT fuller! Ni vet.. lilla jag tål fan inget.. fett billig fylla :) bra iofs. Men inte jag som betalar.. haha.. det gör min sugar daddy ;)

Happ.. sen va man ju tvungen att rösta oxå.. Så mamma plockade upp mig o syrran, åkte till skolan och röstade.. självklart tog man ju Piratpartiet.. Men FUCKING jävla HOR Moderaterna vann ju skiten!! MORRHOPPA säger jag... Vill inte ha Euro...! Men hoppas på att dom ändrar sig och vill ha kvar kronorna! Lr vad tycker ni? Vad röstade ni på?

Sen så hade ju Sofia födelsedagsfest, FYSATAN va packad jag blev. Som sagt billig fylla men drack ändå mkt tycker JAG! Köpte 4 st 4,5 cider sen 2 st 5,0 Aquatini sen fick man 2 glas vitt med fruktsoda... MORR.... sen åkte man vidare till söder och mötte upp Jonte och Bobban.. då fick man sig en cider till ju.. pust. Drack jätte mkt. Men sån tur är blir man INTE BAKIS! :D:D:D:D:D Love it!

And for you Marie if you are reading this.. if you translate you will NOT understand a thing.. hahahaha... But anyway i was writing about me and my friends drinking and having a birthday party and i got tooooooooo drunk but did not get sick or anything.. i knew what i was doing but still i was 2 drunk :D haha. And then i wrote about me and shannon woting.. cuz we do NOT want EURO.. we want crowns.. but the Euro people won.. but i hope that we can still keep the crowns :D I miss you and i wish you the best of luck with you know what! Love you Marie! And thx for EVERYTHING!!


Puss o kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0