Koppla era hundar!!!!!!!!

Idag kom Millan in i mitt rum och skrek: BRANDY MORMOR OCH CHARLIE HAR BLIVIGT ATTACKERADE AV EN HUND!!
Men jag sov ju, men hörde henne.. så jag trodde det va en dröm. Sen kom Mormor hem och jag hörde henne gråta. Då fattade jag att det inte va en dröm. Jag flög upp ur sängen, stoppa på mig kläder och frågade mormor vart snubben va så jag kunde slå ihjäl fan skapet. Han va iaf borta. Sen berättade mormor allt som hade hänt. Att en Amstaff flög på mormor som höll i Charlie i sin famn. Amstaffen kom flygandes på dom och mormor föll bak men höll fortfarande i Charlie. Hunden lyckades bita ett stort öppet sår i mormors tumme, bet henne i båda benen och på ett annat finger. Sen fick hund jäveln tag i Charlie bet tag i hans öra och vägrade släppa och på nått sätt fick han oxå tag i Charlies hals.. Mormor och Millan och en till snubbe stog och sparkade på hunden för att den skulle släppa men den rörde inte en fena.. Så dom hämtade pinnar och slog den, försökte köra in pinnarna i munnen på hunden så den skulle släppa men det gjorde den inte heller.. Så ena killen sparkade oavbrutet på Amstafens pung men den rörde fortfarande inte en fena.. men på nått vänster så lyckades han släppa och hunden och ägaren sprang iväg. Polisen kom hit och pratade med mormor och Millan. Så får se hur det går snart då. Efter det sprang jag och hämtade bilen plocka upp dom med båda hundarna och körde raka vägen till Akut Vetrinären. När vi lämnade Charlie där så körde jag vidare dom till huddinge sjukhus så mormor kunde få en stelkrampsspruta för hund bettet. Gick jätte bra så efter det stack vi till Heron City och dom tog en öl och jag en läsk och satt och andades ett tag.. sen va det dags att plocka upp Charlie igen. Så nu har han blivigt sydd i halsen och har en tub rakt igenom så allt var och gegga kommer ut. Han e just nu helt groggy av bedövningssprutan han fick. Så jävla synd om honom. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Så det va min fina lördag de. Så jävla tråkigt att detta hände. Så jag ber er.. ni som har hundar, KOPPLA DOM! Det är en LAG att ha koppel på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0