Intervju??

Nyss varit på jobbtorg och sökt jobb. Skit kul :S Nej så jag och en tjej som heter Annelie höll på prata om massa jobb hit och dit sen när vi slutade så åkte jag hem.. men när jag gick av i vårberg så tänkte jag köpa läsk och nått gott så går in på ICA och handlar.. ska precis gå fram till kassan då det ringer ett samtal från "okänt nummer". Jag svarar och jag trodde det va nån som försökte sälja något men fan dom ringer ju aldrig på mobiler.. så vart lite fundersam. Så tjejen frågar mig hur jag mår och sånt.. så jag körde på och sa allt e bra sj? Så säger tjejen... aa tänkte om du ville komma på en INTERVJU på onsdag om det funkar.. självklart säger jag fast jag itne fattar vem det är som ringer.. så halv 12 på onsdag i skärholmens centrum.. Nära och bra! Perfa! Så när vi lägger på inser jag att jag har INGEN ANING om vafan det är för jobb som ringde... Vet inte ens vad jag ska på intervju för!! Så kollade nyss min mail för jobben jag sökt och jag tror det är säljare för Solglasögon i hög kvalite! Men är fan inte säker.. så jag ska nog knata till Centrum och kolla vem det är som står dära! HAHAHA!!

Knas aso! Taoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0