GRATTIS!!!

Fick ett sms i förrigår där det stog: Nu är våran dotter Thindra född :) 12.22 kom hon ut..! Fan nu är ELIN MAMMA! Förstå.. Elin! hehe.. så jag skrev tillbaka jag o syrran kommer imon.. och så sant så.. vi åkte till Huddinge sjukhus runt 12.. Åkte upp till hennes avdelning och väntade på att hon skulle komma ut. Hon låg och ammade och skulle komma så fort hon var klar. Efter dryga 15 min kommer Elin, Thindra, Pappan och mormorn ut :) Kramade om alla o sa grattis till dom. Alla såg så lyckliga ut.. nje inte Erik han såg helt död ut.. Ingen sömn hade han fått ;) Så går det med en nyfödd unge haha! Men Elin va bra med lillen.. tror faktiskt hon kommer bli en väldigt bra mamma. Jag har bilder påmobilen som jag lägger in lite senare på dom 2 :)

Nu ska jag till System Bolaget :D
Puss o kramkalas

Kommentarer
Postat av: Tatti

Var hemma hos elin och hälsade på med sonen,natta och hennes unge innan elin åkte tillbaka hem till kiruna hon var jätte liten och söt tycker hon är skit lik elin ju :D

2009-06-23 @ 16:02:52
URL: http://tuttilana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0