Gmail...?!

Började gå på jobbtorget igen.. Men denna gång går jag inte i Farsta... hamnade i Telefonplan. Det är introVecka lr vad det kallas. Och idag handlade mötet om data. Hur man lägger upp sitt CV och hur man skriver personligt brev och allt det dära. Och IT-pedagogen sa en klok grej. Att om man har en Hotmail så kanske inte en arbetsgivare är så intresseerad av dig, för det är ingen "seriös" mail. Men dom jag vet som är seriösa är Telia och Gmail. Så jag skaffade en nyss. Så nu har man 3 st haha.. En vanlig för msn och polare (hotmail) en mer seriös (hotmail) och nu den mest seriösa (Gmail). Kanske ska ta bort en?! Men det får vara för nu.

Jag är lite konstig, jag är en människa som ÄLSKAR rå köttfärs och rått kött :/ haha. Och härom dagen så såg jag 5 mini råa köttbullar ligga på köksbänken... Så jag tänkte att ingen märker om jag tar 1.. Så jag grabbade en och det va så gott att jag tog en till.. Sen nån dag senare så kommer mormor hem och säger till mig: hmm va konstigt, jag hade rullat 5 st köttbullar och nu finns det bara 3 kvar. Undra vem som har tagit dom! Där står jag och kollar upp i taket med en råflin i ansiktet så mormor frågade mig om det va jag som tog dom. Svarade jaa men klart det såg så lockande ut.. Och från ingenstans säger hon.. ajja då blir du itne gravid iaf! Fattade nada och frågade va hon mena. Då säger mormor: jaaa jag hade ju lagt katternas P-PILLER i dom!! HAHAHAHAHAHHA
Så där lärde jag mig en läxa.. Käka inget rått som ligger på köksbänken och lurar!

Va ju på Bio förra onsdagen med Jonathan och kollade på Baksmällan . Så jävla bra! Ni som inte sett den och gillar komedier, GÅ SE DEN! Garvade sönder mig aso. Så jävla klockren film, du anar inte! Den är så värd!

Men ska sova nu.. ska ju upp till Jobbtorg imon :( Pust!
Puss o Kramkalas!


Kommentarer
Postat av: apan bakom busken

"Då säger mormor: ajja då blir du inte gravid iaf, jaaa jag hade ju lagt katternas P-PILLER i dom!!"



HHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2009-07-03 @ 09:35:25
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0