Onsdag - Torsdag!

Onsdagen började som SKIT! Larmet gick kl 6.10, gick upp och duschade.. efter ca 20 min kom jag på att jag inte behövde vara på jobbtorg på onsdagar eftersom jag ska vara på arbetsförmedlingen då. Och det är kl 13.00 så jag va uppe 7 TIMMAR innan!! Suck! Så jag tvättade mig och gick up.. torkade håret och gick och la mig igen. Sen åkte jag till Globen och väntade på att mötet skulle börja. Då Elizabet kommer ut och frågar vad jag gjorde där. Helt förvånad svarar jag: jag ska ju vara här varje onsdag kl 13.00!? Men då visade de sig att jag ska inte vara där förns den 19 augusti. Mickan hade glömt och nämna det för mig. Lite smått besviken att jag åkte dit och inte skulle vara där. Men men skuille ju ändå till Rågsved efter och möta upp Bobban. Så kom hem till honom och vi tog det lugnt och snackade å så. Sen taggade vi vidare till en pizzeria där vi käkade lite Lunch/Middag. Beställde en tonfisksallad :D MUMS! Iaf, ringde min mormor senare och frågade om jag kunde möta upp henne så jag kunde åka bil hem :P Så hon bad mig möta henne i Slussen. Ställde mig utanför Mc Donald's och väntade tålmodigt på att mormor skulle komma. Sen helt från ingenstans kommer det fram en snubbe till mig på ca 35-40 år. Han säger hej och frågar mig om jag heter Ann, Nee säger jag och skrattar lite lätt då svarar han: jaha så det är inte du som är min blinddate alltså och garvar.. HAHAHAHAHAHAHA.. aso palla komma fram till första tjej och fråga om man e hans blinddate.. hahahahaha fett pinit för han ju.. trodde säkert han fick nobben :P Men kom iaf hem i välbehåll :)

Och idag åkte jag till Jobbtorg i det äckliga vädret, satt o slappade med Sandra och Sarah, åkte hem efter 2 timmars "jobbsökande" och kände för att baka Muffins, Choklad Muffins :D Blev hela 35 st :P sen har jag bara slappat framför tv hela dagen. Inget intressant alls. Men i helgen ska jag nog träffa Chribba och ta nån cider lr nått. Ajja ciao så länge.!

Puss o kramkalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0