Long time no see

Hej hopp i gummi stugan :) Sorry för min extremt dåliga uppdatering men har varit sjuk i över 9 dagar och inte haft nån lust att skriva någe. Men här är lite saker som har hänt.

Ringde till min Medicin klinik och fick höjja min dos, så istället för 40 ml Ritalin så har jag nu 50 ml. Så får se hur den hjälper mig. Och den 31 ska jag in på hälsokontroll och se hur min kropp hanterar på sån hög dos. Men är jätte glad att jag fick höjja för 40 hjälpte mig inte så mkt längre. Så får se hur 50 hjälper =)

Våran hund Charlie har fått tagit bort sin tratt och sina stygn från halsen. Han mår JÄTTE bra. Så skönt för honom at klia sig bakom örat. Han hade tratten i över 2 veckor. Ni som inte läst det så blev han hundbiten av en Amstaff. Men han mår iaf prima nu och är sitt gamla jag igen :) skit skönt!

Sen som ni alla vet så har ju vädret varit toppen och skit varmt. Så har varit tvungen att köpa lite nya kläder för att anpassa värmen lite mer :) 3 jätte fina linnen och ett par byx/shorts :) Skit stolt.

Och imon så ska jag äntligen få träffa Bella min älskling. Och om det är varmt ute så kommer vi bada någonstans :)

De va väl allt för nu. Puss & Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0