Landet...

Min kompis Sofia messa mig i söndags och frågade om jag ville med till hennes landställe med henne och hennes familj, lät skit skönt så jag tackade ja. Hon kom och hämtade mig dagen efter på måndagen och vi gled dit. Ligger i Katrineholm, så det tog ca 1½ timma att komma dit. Det va skiiiiit fint dära. Perfekt väder och värsta fina sjön. Så jag och Sofia åkte ut i deras båt och började fiska. Jag fick massa aborrar men Sofia tyckte att dom va för små och kastade i dom igen. Fan mina första borrar. MORR! Blev lite besviken att jag inte fick behålla dom, haha! Men vi lyckades iaf att fånga 2 RIKTIGT stora aborrar som vi behöll. Sofias mamma och pappa lagar den bästa middagarna. Så jag njöt av värsta lyx maten :) Skit trevligt. Och dan innan vi skulle åka så lyckas klumpiga jag TAPPA min mobil i sjön!!! Tur för mig så va de bara ca 15 cm djupt. PUST! Så jag vart tvär lack och började slå på min mobil. När vi kom hem på fredagen så gick jag fort in på datan och kollade på blocket efter min mobil, hittade den för 800:- skit bra. Älskar min mobil, Sony Ericsson W810i Walkman ! Så jag träffade säljaren och köpte mobilen. Efter mycke om och men så visade det sig att jag behövde igentligen bara köpa ett nytt batteri för de nya batteriet i den nya mobilen funkar i min gamla utan problem ! =( Men vad ska man göra. Nu har jag en ny mobil iaf haha.


     

Puss o kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0