B-day

I lördags va det min kära mammas födelsedag. Hon blev hela 28 år ;) Jag körde mig o mormor hem till henne. När vi parkerar så ser vi massa ballonger :P såg jätte sött o fint ut. Nathaniel verkligen älskar ballonger, så jag tror de va därför hon valde att ha dom men man vet ju aldrig haha! När vi gick upp för backen så fick vi syn på min stora syster Tara, hon stog vid porten och väntade på oss. När vi kom upp så sprang Nathaniel imot oss alla 3. Han springer förbi mormor, sen förbi MIG och hoppar upp i famnen på Tara! Aso vaaa? jag då? HAHA.. men men... Mamma hade köpt 2 jätte fina Tårtor men typiskt så tycker lilla Brandy inte om de.. för sött för mig. Suck. Men iaf det blir en massa firande och folket kommer, bl a min kompis mamma Marie, Min gudmor :) och hennes fästman sen massa andra muppar :P Mamma fick massa fina presenter, en present som verkligen stack ut va Tandemskärmflyg! Ni som inte vet va de är, gå in på google o kolla :P DET ÄR SKIIIIT BALLT.. men en självmordsgrej. Skulle aldrig ha mod nog. Men min mamma e TUFF!
Iaf vi alla utom Shannon, Tara, Ann o hennes fästman åkte vidare till solberga och firade en annan kille som fyllde år. Masen. Jag jobbade med honom på Peace and Love festivalen förut :P Yeajj. Så vi kom iaf dit och det va fullt av folk.. Och Thai kockarna gjorde en show för oss alla oxå.. Väldigt häftigt må jag säga.. Nej nu orkar jag inte skriva nå mer.. ni får kolla bilder istället.
   
       

      
    
     
 
         
                                   
       



Puss o kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0