Herreguuuuuuuuud!

För er som inte hänger me så gick ju jag på Truck utbildning för 2 veckor sen, allt gick jätte bra och jag klarade allt. Förra veckan på jobbtorg så pratade It-pedagogen med mig och sa att "läraren" hade begärt att vissa av oss som va väldigt duktiga skulle komma tillbaka och få chansen att öva ännu mer på att köra. Jag blev skit glad och tackade ja på stört. Vi ska bara vara där tills på Torsdag och då kommer vi få våra Truck kort direkt i handen :) Ska bli intressant. Och för er som inte har truck kort och vill ha, tro mig, skaffa ett, det är SKIT kul att köra :) Inte alls svårt!


Och jag håller på bli galen. Jag är då livrädd för myror och nu har flygmyrorna (utan vingar) börja komma, så antingen kommer flygmyrorna (med vingar) komma i helgen lr nästa vecka, och då kommer jag inte kunna gå ut! Många av mina polare tycker jag är skit mesig men alla människor har ju en skräck för nått. Och min är myror. Finns inget annat som jag hatar mer!



Jag va på väg upp mot Ica och skulle handla lite mat och sånt då en kvinna stannar mig mitt i backen och frågar om jag kan ta emot ett flygblad, aaa säger jag väl lite lätt sådär och tar emot den och går vidare.. Kollar på den och öpnnar och ser vad det handlar om. TROR ni inte på fullaste helvete att det handlade om gud! Hon va ju ett Jahovas. Och det va jätte mkt människor bakom mig men inte fan gav hon dom något flygblad!! Ser jag ut att vara nån religös prick lr?????? Ärligt?? Dom dära människorna DRAS verkligen till mig! Hajjar inte. Jag är inte troende för 5 öre. Tror inte på nån högre makt som sitter där uppe och besvarar allas böner! Pff... har inget emot sånna som gör det, men varför dras sig sånna människor till mig för?? Suck!

 Ser jag religös ut?? Ärligt?


Kommentarer
Postat av: staffan

jaa du ser faan kristen ut...

2009-08-07 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0