Då är man..

Helt slut i kroppen. Kämpade som fan på truck kursen idag. Men bra gick de iaf :) Efteråt åkte jag o mötte Kicki (från kiruna) i fittja. Sen gled vi över hem till mig, hann gå innan för dörren så skulle vi iväg med bilen och hämta Nathaniel (systers son). Han fick syn på mig och sprang med världens fart rakt in i min famn! Så jävla GO! Åkte hem igen och han badade i sin plast pool direkt. Sen satt jag o matade honom med nån bebbe mat som han verkligen älskade. Sen skulle jag göra mat till mig o Kicki hade en massa tid på mig för Nathaniel o Kicki satt på köks golvet och ritade en massa söta saker. Det blev Kyckling ris och curry sås :) Mums fillibabba! Självklart blev lillen avis och ville oxå ha vixen mat så jag placerade honom brevid mig och vi käkade tillsammans. Sen ville han ha mina kakor men dom tog slut så vi alla gick upp och handlade mer på Ica. Nice!

Men nu så har jag lagt han i sängen, det gick ganska fort. Han drack sin mjölk och lyssnade till hans gosse djur som spelar söt musik.. Till och med jag somnade haha! Helt underbart! Nu bjuder jag på MASSA foton :)

      

     

    

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0