Tankar..//

Kan inte sova. Kl ar 1.37. Lag i sangen och tankte pa vad min mamma messade mig. Jag sa till henne att jag ska komma hem till sverige och det spelar ingen roll om mitt rum ar packat med grejer for jag kan sova pa soffan tills allt e klart, men hon sa att jag ska bo med min mormor nar jag kommer hem och dela hyra o mat m.m. Har inge problem med att bo dar ett litet tag, bodde med henne i 5 veckor forut. Men jag vill ju komma hem for att jag saknar min mamma sa mkt. Klart jag vill bo med henne da. Sa jag lag o tankte pa det och kunde inte sova. Undrade om allt skulle sluta i brak som det gjorde sist nar jag bodde med mormor. Och det vill jag inte, for jag alskar henne! Men ibland sa hander det ju saker man inte kan ra for.

Pratade med min mormor, mamma och min syster shannon pa msn idag och nar jag horde allas roster fick jag typ ett anfall av tarar och sprang ifran datan. Det blev for mkt for mig. Hora allas roster, att dom mar bra och har en trevlig kvall och jag ar inte ens dar och har kul med dom. Det blev for mkt for mig, saknar alla alldeles for mkt. Visste att jag skulle fa ett anfall, men trodde jag skulle fatt det tidigare. Har ju varit ifran alla nu i ca 5 manader. Och har aldrig varit ifran min mamma i over 3 veckor. Jag ar en liten mamma gris. Men sa jag beslutade iaf idag att jag ska verkligen hem. Sa jag ska fraga marie om hon kan hjalpa mig att leta efter en billig biljett hem. Kommer bli konstigt att aka hem dock. Har aldrig akt nan stans sjalv, lr jo nu ljuger jag.. akte fran kiruna till sthlm helt sjalv.. haha tog hela 90 minuter :P Men nu ar det annorlunda, detta kommer ta ca 15 timmar mer lr mindre.. Kommer ju ha SKIT kul pa planet alldeles ensam. Pa tal om de.. jag maste ju kopa en resvaska! Har ju ingen. Syrran tog den till sina grejer nar dom akte hem till sverige. Suck! Maste slosa annu mer pengar nar man redan har runt 4-5 resvaskor i sverige! Undra hur manga resvaskor man far packa o ta pa planet.. Nan som vet? Lr man kanske bara maste betala extra pris?

Iaf, imon ska jag o Melvin aka till Georiga och plocka upp en bil han kopte. Kommer ta ca 10 timmar upp dit plus 10 timmar ner igen.. Och varfor jag beslot mig for att folja med ar for att nar han vill sova lr vila sa ar det jag som far ta over ratten och kora! Det ar sa himmla kul att ha korkort nu! Far kora overallt.. Melvin o Marie later mig kora dom hela tiden!

Jaja.. nu ska jag testa att ga att sova igen nu ar kl 1.49. Lite sent va?
Men men skriver sakert en liten truddelutt imon!

Puss o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0