Suck.. Pust.. !

Kan borja saga att jag e sa himmla trott o utsliten kanner jag mig oxo. Sitter i Bilen pa vag hem till Okeechobee pa mindre an en timme har vi fatt 3 Punkteringar!! Och det har sporegnat sen 11 igar kvall! Kanner mig sa himmla hjalpsam mot Melvin.. vet inte hur man byter dack lr nagot.. fragade om han ville ha hjalp men han fatta nog att jag inte va mkt o ha! HAHA! Sa nu sitter vi parkade utanfor Good/Year och han ska kopa nya dack sa vi kan komma hem sakert. Hoppas det inte kostar han alldeles for mycket.
Springer runt i Flipflopp och dom ar helt dyngsura. Det va ju lixom runt 30 grader nar vi akte hemmifran igar :P Men Georgia har inte samma varme som Florida antar jag :P det va iaf dom trakiga nyheterna.



(Bilden ar tagen ute pa sjon med min kamera)



Iaf nu ar det bestamt, Ska flyga hem till sverige den 29 April. Ska bli upplockad av min alskade barndomsvan Mimmi!
Ska bli jatte trevligt att fa traffa henne igen. Var jatte lange sen jag sag henne. Det forsta jag ska gora nar jag kommer hem ar att borja leta jobb sa jag kan betala hyra och mat o andra nodvandigheter som man behover. Och det ar jatte manga av mina polare som vill traffa mig, far ta dom en och en, eftersom min prioritet ar att hitta ett jobb.

Jag ar ganska nervos for att aka hem. Ga igenom tullen i usa helt sjaaalv och veta vilka papper man ska visa upp nar dom vill se dom. Har aldrig behovt gora det. Alltid varit mamma lr min store syster Tara som skott det.Och sen sitta pa ett plan + mellan landa, kommer ta lite over 15 timmar mer lr mindre. Ser jag inte fram emot, inte sjalv iaf. Hoppas bara inte mitt baggage forsvinner. Min familj har alltid en tendens att baggaget forsvinner. Aldrig min dock. Men nu nar jag e sjalv kanske det hander.. Hoppas inte! Sa hall tummarna! Denna gang ska jag iaf se till att jag inte har sa himla mkt handbaggage. Ska forsoka att bara ha med mig pengar, cigg och mobil plus alla papper o biljett jag maste ha. Hoppas jag lyckas att bara packa med det. For nar vi akte hit till usa hade jag hela vaskan full av skit och tidningar o smink o rese-dvd plus ALLLLLA mina oandliga dvd-skivor!! da menar jag over 190 st! Ganska tungt. Sa ingen dvd lr filmer ska jag ha med mig.

Nej nu borjar jag bli aksjuk.. men uppdaterar senare! Puss pa er!



Kommentarer
Postat av: Tara

Hey sis! varför ska du åka hem för? hörde nåt om en roadtrip i canada, hur coolt som helst ju! hälsa marie o mel! kram

2009-04-14 @ 14:31:24
Postat av: Brandy

for att jag saknar alla och vill hem till alla mina vanner. joo det ar coolt men det ar om 2 manader. aa jag ska halsa :D Kram

2009-04-14 @ 18:13:15
Postat av: Kicki

Det ska nog gå bra ska du se :)

2009-04-16 @ 15:12:03
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: bb

aa hoppas de!! fett nervos!

2009-04-17 @ 05:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0