Onodig fakta!

Snodde den av kicki! :) hihi!


Tjejlistan
1. Har du ett par blåa string? -  Hmm.. tror inte det.

2. Vem var den senaste du pussade? - Jamie ( min syrra)

3. Vad har du för bhstorlek ? -  i sverige har jag 75B i usa har jag 34B :)

4. Trivs du med det? - humm..? storre skulle ju faktiskt inte skada :D

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - vet ej.. men ganska manga skulle jag saga!

6. Gillar du nån nu? - Japps det gor jag!

7. Vad gjorde du inatt? - Forsokte fixa min blogg, och sov!
8. Och i förrgår natt? - Sov som ett litet barn!

9. Vad gör du innan du ska sova? Tanker :/

10. Kan du prata med din mamma om allt? - Ooohh jaaaa! Ar sa oppen jag kan vara mot henne.

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? -  japps

12. Har du varit gravid? - jo de har jag.

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - joo vore battre om man hade en typ NU!

14. Choklad eller glass? - Choklad.. :D

15. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up ;)

16. String eller hipsters? - String

17. Stövlar eller sneakers? - Sneakers
18. Kjol/klänning eller jeans? - Kjol o jeans.. inte sa mkt for klanningar!


åtta fakta

1. Hemstad/ort: Fodd i usa men min stad e Sthlm.

2. Hårfärg: Brun!

3. Längd: 167 typ

4. Frisyr: ???

5. Ögonfärg: Brun/grona

6. Skostorlek: 39/40 :( hahaha

7. Humör: trott som en skit!

8. Vänster eller högerhänt: Höger


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - oohmm dum fraga..

2. Tror du på kärlek? - mjoo ibland kanske

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - hahaha jopp

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -  Ja..

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja..

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - huh? neee
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - neee inte vad jag vet haha!

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - inte radd men lite blyg skulle jag saga!

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - jopp faktiskt hahaha!

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Joda :) har hant!

Tio saker;
Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? - Både och så klart
2. Vin eller öl? - CIDER hihi
3. Dag eller natt? Nanstans imellan :)
4. One night stand eller förhållande? Forhallande
5. Tv eller internet? - Kan inte leva utan dom bada :P
6. Pepsi eller cola? - Cola Light
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? -  romantisk hemmakvall
8. Färgfoto eller svartvita? - Bada!
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face!
10. Bilddagboken eller myspace? - oom.. Myspace:P

Tio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nee men smitit in hahaha!
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Kanske.. kommer ej ihag..
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - men neee.. aru dum lr? Hela mitt liv ar bygt pa anger! haha!
4. Har du hoppat bungy jump? - ALDRIG!!!!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Noppe :D
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - helvete heller
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Sjalvklart!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Neee.. hur mobbad tror ni jag e?
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - haha jooda
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - varje dag, raknas de?

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - jooo saknar alldeles for manga!
2. Är du glad? -  mjoo e jag val 
3. Är du fundersam? - Joda
4. Är du uttråkad? - typ jamt..
5. Är du tysk? - Nej.. haha
7. Är du italienare? - nee inte de heller..
8. Är du fransk? - hmm kanske ;) nee det e jag inte
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Aldrig varit gifta. Hoppas dom ALDRIG gifter sig!
10. Gillar du någon just nu? -  Jaaaaa!!!

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu? - 11.03
2. Namn? - Brandy
3. Vart bor du? - Okeechobee, Florida
4. Hur många barn vill du ha? - kanske 2 :/
5. Vill du gifta dig? - aa fett!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skar haha!
7. Har du ätit sushi? - ater inte ra fisk!
8. Favoritglass? - GB Sandwish, Daim!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - for manga..
10. Humör? - Uttrakad!

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - HAHAHAHA JAPPS! 
2. Har du en hund? - japps 2.. och 1 katt, 1 ko, massa fiskar, 1 kanin och 2 ankor :D
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med nagon annan!
4. Tror du på spöken? - mjoo gor jag val!


Kommentarer
Postat av: Kicki

;) Du har många husdjur om inte annat ;)

Hihi

2009-04-09 @ 17:52:18
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Martin

Jasså du Brandy, där ser man och vet lite mer om dig :) trevligt. Du får gärna höra av dig på msn!



Kram.

2009-04-11 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0