In the Camper!!

Da sitter man i campern och mar illa.. forsokte sova i sangen men gick inte sa bra.. kakade for mkt frukost och hela javla campern hoppar sa mkt att jag mar skit illa just nu.. sa det dara med somn far jag nog glomma! Sov ca 2 timmar inatt.. e skit trott! Marie vackte mig halv 7 !!! jevla piss! Magen mar inge bra i denna situation.

Kan inte vanta tills Mimmi plockar mig pa Arlanda och vi kommer till mitt hus och jag gar pa loftgangen till min dorr, knackar och Shannon oppnar med Nathaniel i sin famn.. OOOOOOOOH!! vill hem NU! kommer nog grata av gladje nar jag ser den lilla krabaten!

Nej nu kanner jag mig spyfardig, ska se om jag kan hoppa in i bilen nu..
Hors!

Puss o Kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0