Hotell

Ska pa hotell imon och bo over helgen.. jag Marie och Melvin o Maries mamma Anna ska dit.. ligger uppe i Kissimmee, Nara Orlando :D Alla dom vuxna har en overaskning at mig men ingen vill saga vad.. dom sger hela tiden att jag kommer bli jatte glad over det iaf.. FUCK! jag ar sa himmla nyfiken!!

Iaf.. hotellet har 3 pooler :D sa kommer bada ganska mkt.. foton kommer bli tagna oxo antar jag hihi!

Va ute och solade idag i ca 30 min och fick lite farg, plus sa fixade jag en falla at alla ekorrar.. dom ar 6 st nu som snor mina ankors mat.. men nu javlar som dom bli middag! MOHAHAHAHAHHA!

Har kan ni gotta er lite...
   

Ska sussa nu..maste upp tidigt imon vettu!
Natti natt !


Kommentarer
Postat av: Tara

fin bikini du har... haha

2009-04-17 @ 13:45:01
Postat av: brandy

hahahaha...du ska fa tebax den nar jag kommer om du vill ha den :P hehe

2009-04-17 @ 16:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0