Happ...

Sa idag ska man tvatta och packa sen ska man val ut och sola lite och vattna rabatten lite!
Pratade med min mamma igar, horde Nathaniel i bakrunden! Sa jag skrek till han o sa beeeeeeeeeebbbis! Han kom till telefonen och kallade mig mamma haha.. sa jag sa neeej det ar Nene sa han ba aa nene! pappa! hahahaha
Sa helt plotsligt blev jag pappa oxo! :D Gud vad jag saknar den lilla krabaten! Alskar han sa javla mkt!

Nej sa nar jag kommer hem ska vi aka forbi min mormor och lamna mitt baggage sen ska jag ta en lite vaska med sovgrejer aka hem till mamma med mimmi o James.. hoppas pa att shannon och Nathaniel ar hemma och umgas med dom hela dagen! Det ar iaf min plan.. sa hoppas inte shannon har nagon plan hahaha!

Nej har far ni en bild pa meeeej!



lalalalalalalalal!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0