EKORREN!!!!!!!!

Happ, då sitter man här och käkar lite choklad godis och har ont i ryggen.. Har tråkigt.. Tvättar gör jag oxo!! HAHA! Brandy tvättar.. vilket jävla under må jag säga! Fyller snart 22 år och lärde mig att tvätta for ca 5 månader sen!! Hur patetiskt är inte jag lixom?! Haha..
Min mamma o min mormor åkte till usa 2006 och lämnade mig hemma ensam.. Till min stora förundring så frågade jag min mamma: Vem ska nu hjälpa mig med tvätten? HAHA! Så när jag väl skulle tvätta ringde jag en av min mammas polare och bad henne o komma och hjälpa mig i tvätt stugan.. eftersom jag visste inte hur man bokade tvätt lr hur man sorterade skiten.. haha! men nu jävlar vet jag hur man tvättar..

Gick oxo ut i den fina solskenet idag.. det är runt 28 grader.. så jag passade på att vattna rabatten :D
Allt där ute ser så hängigt o dött ut :P Måste ju mata dom med vatten!

Så igår gick jag ut och skulle mata mina söta ankor. Till min forvåning så hittade jag inte locket till maten.. den va borta. Men jag hittade en bit av locket inne i maten :O Så jag kollar mig omkring och hittar en rackans jävla EKORRE..!! Skiten käkar upp mina ankors mat!! Så okej jag går in och byter burk till en hårdare och större! Så idag gick jag ut och skulle mata dom igen.. hittade först inte ens maten.. (?) hmm.. Kollar ner på marken och ser burken ligga ner.. så jag plockar upp den och kollar på den, han hade tuggat på de locket oxo.. Sen ser jag den dära jävla EKORREN igen.. men den hära gången INNE I BUREN!! Så jag jagar den lilla skiten men han fuskade och hoppa in hos kossan och in på grannens gård och kollar på mig!! Fan va lack jag va! Så vi maste bygga nått så han inte kommer in och käkar upp maten till mina ankor!

Det va min roliga dag än så länge! :)

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0