Blandat...

Gjorde ett test på facebook " hur är du igentligen på fyllan?"


Festens mittpunkt

Alla vill att du kommer till deras fest, när du kommer dit högs humöret på festen med 100%. Du har ett mycket bra självförtroende och är extremt glad, du gör säkert bort dig en del under kvällen men alla älskar dej så det kvittar, och självklart vaknar du dan efter utan baksmälla... redo för att köra igång igen.




Gick nyss ut och skulle mata mina ankor.. tror ni inte att EKORREN är tillbaka!! den jäveln.. jagade skiten ur han! Så nu sitter han uppe i trädet och gömmer sig och säkert skrattar åt mig! Fan va lack jag blir på att han äter upp mina ankors mat :( ! Och det värsta är att han satt där brevid mina ankor som om dom vore polare... tror nog mina ankor bjöd in honom på middag lr nått haha!




Happ iaf.. gick upp kl 4 imorse :O Melvin ville att jag skulle följa med på en Auktion 3 timmar här ifrån. Han lyckades inte sälja sin Golfbil men han lyckades köpa ett tak till Maries andra Golfbil haha! På vägen hem så vad det en massa kö, fattade att något hade hänt. Tog oss ca 25 min att komma fram till platsen, och det visade sig att olyckan hände på andra sidan gatan.. En fet lastbil hade vält över och krockat med en personbil och den bilen hade en "camper" som har ett stort hål i sig nu, tack vare lastbilen! Och saker låg överallt på gatan.. Så dom som satt på andra sidan kommer sitta där i kö fortfarande i ca nån timma.. olyckan inträffade runt 5 timmar sen. Kön va över 10 amerikanska mil lång!!! De ni!




Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0